niedziela, 13 września 2015

Bloemencorso Loenhout 2015

Hej, hej!

Hey, hey!

Humor już mam o wiele lepszy, więc postanowiłam o tym napisać, co byście nie myśleli, że już się utopiłam w swoich łzach:)

My mood is much better now, so I decided to write something about it, so you won't think I've drowned in my tears:)

Dziś byłam od około 14 na niezwykłej imprezie - Bloemencorso. Bloemencorso to taka 'parada kwiatów', bardzo popularna w Holandii, a także w Belgii przy granicy z Holandią. Ja akurat byłam na Bloemencorso w Loenhout, 5 km od mojego miasteczka.

Today at about 2 p.m. I've been to amazing party - Bloemencorso. Bloemencorso is a kind of flower parade, very popular in the Netherlands, but also in Belgium. I've been to Bloemencorso in Loenhaut, 5 km from my town.

Co roku odbywa się tam parada kwiatów. Brzmi nudno?.. Też tak myślałam, póki wczoraj nie spędziłam całego popołudnia pomagając nakłuwac kwiatki. Pewnie nadal zastanawiacie się o co mi chodzi, więc myślę że najlepiej będzie jak zobaczycie zdjęcia i filmik:)

Every year there is a flower parade. Sounds boring?.. That's what I thought at first, until I spent whole yesterday afternoon puncturing flowers. I guess you are still wonder what am I writing about, so I think the best solution is to watch a short video and photos:)

Na filmiku pewnie zaskoczy Was ilość polskiego w tle. Już tłumaczę - spotkałam tam zupełnie przypadkiem przemiłą Polską rodzinę. Wymieniliśmy się masą doświadczeń (dokładnie tych samych!!!) i.. zostałam zaproszona na obiad (rosołek i kotleta schabowego!!).

https://www.youtube.com/watch?v=SR-Pk7U5aGo




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz